YEEEEEEEEEY

Jag ska inte tjata om min fot så mycket. MEN den börjar bli bättre. 
Vi kylde den i 20 minuter igår kvällnoch svullnaden gick ner! Fst jag kan fortfarande inte röra den, eller gå på den.
så inget stall idag, inte ens fööja med. Mamma får ta Shelly. 
 
Så det är lite snabb fakta såhär på morgonen ;) 
Vi hörs!
 
 
 

Jennah skriver:

Börjar det bli bättre får man väl tjata :) jobbigt att tvingas hålla sig borta från stallet!

Erica skriver:


Vilken grymt söt häst =)
Tack för att du kikade in på min blogg!!
Ha det gott!
Kram

Alexandra skriver:

Sjukt söt häst!

Linnéa skriver:

Sv: Tack så mycket, vad glad jag blir. Ja jag har haft en superbra dag. Hur har din varit? :)

alva skriver:

Skönt att det börjar bli bättre! :)

kornelia skriver:

vad fina! :)

Linn skriver:

- ajdå :(
Fråga gärna något i min frågestund (senaste inlägg) :] kram!

Jennifer skriver:

SV; Tack, jo min dag har varit bra, har din? :)
Riktigt fin blogg!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...