Wednesday morning

Idag planeras inget särskilt.
Är bättre i foten. Har fått en massa gulliga kommentarer om att "hoppas din fot blir bättre" osv. Det låter som ingenting, men jag tycker ni är urgulliga. Jättesöta verkligen!
 
Idag har jag 1 engelska presentation som ska läsas upp. Plus en massa verb ord. Fast de är enkla, som tur är!
Sedan ska jag visa upp min NO presentation om marmor. Men den är inget att oroa sig för. Eftersom jag övat, övat, övat & övat en massa, så det kommer gå toppeeen.
OMG, JAG FÅNGADE EN INSEKT PÅ BILD, DET ÄR MIN LYCKODAG ^-^
 

Onsdag som sagt, stallet ikväll. Tidigt, eftersom jag ska på en viss student vid fyyyrraaa.

Ebba Molin skriver:

SV: Åh tack!

Vanessa skriver:

Sv: tack detsamma! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...