Veckan, here we go

Lugn vecka. 
 
Måndagen är så simpel den kan bli. Skola som vanligt. Åker till stallet lite senare, framåt kvällen och skrittar henne barbacka i manegen i 15-20 minuter
 
Tisdagen är också chill. Skola och sedan stallet på eftermiddagen. Om det är fint väder skrittar jag ut barbacka i en 40 minuter, och om det regnar skrittar jag i manegen i 20-30 minuter"
 
Onsdagen är lite jobbigare, eftersom jag går så himla sent i skolan. Men annars stallet på eftermiddagen. Samma som på Tisdagen. Om det regnar - manegen, barbacka 20 minuter. Om det är fint väder - skritta ut, barbacka 30-40 minuter. 
 
Torsdagen skön dag. Samma med stallet, behöver egentligen inte skriva det igen. Men jag gör det ändå. 
 Om det regnar - manegen, barbacka 20 minuter. Om det är fint väder - skritta ut, barbacka 30-40 minuter. 
 
Fredagen världens skönaste dag. Studiedag och helt ledig hela dagen. Vet inte riktgit vadbjag ska hitta på. Kanske bara vara hemma och ta det lungt. Stallet på eftermiddagen, samam där. 
Om det regnar - manegen, barbacka 20 minuter. Om det är fint väder - skritta ut, barbacka 30-40 minuter. 
 
Lördagen ska jag bara ligga hemma och ta det lugnt. Åker väl till stallet vid lunch. Samma sak där med ridningen. Beroende på vädret. 
Annars ska jag äta bra mat, dricka mycket, inte anstränga mig & bara ta det lugnt. Varför det? Undrar ni säkert. 
-De kommer ni få reda på snart. 
 
Söndagen upp tidigt. Äta en bra & stabil frukost. Dricka mycket vatten. Ladda, ladda, o ladda! För dåmär det nämligen GÖTEBORGSVARVET! 5 km ska springas, satsar på en bra tid. Mer om göteborgsvarvet kommer komma under veckan. Sjukt taggad! 
 

Axelina skriver:

Varför är det bra att dricka mycket om man ska springa långt?? /hon som har så bra koll på att vara en löpare ;-)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...