Skulle vilja pröva..

Att rida Shelly på hackamore faktiskt.
Och jag känner att om jag ska pröva det så finns det två resultat.
Antingen så går hon jättebra på det, eller så går hon inte alls.
Så är det nästan alltid med bett på henne.
På vanligt tredelat bett går det inte alls, men jag vill kunna rida henne på det. Så jag gör det ändå.
Och på pessoa så går det.
Sen är det ju det här snacket kring pessoa hit och dit. Som jag inte tönker ta upp nu.
Folk har sina åsikter om olika saker, och det ska man få ha också. Men man ska samtidigt inte bara tänka på vad alla andra tycker och tänker. Utan man måste också tänka på sig själv, vad är bäst för mig & min ponny?
För "de" som tycker och tänker en massa kanske inte har en aning om vad som funkar för mig & min ponny.
Så lyssna inte för mycket på andra, utan avgör själv vad som är bäst för dig! :)
Sålänge det inte är någon duktig tränare eller någon som är duktig på bett. Men det är inte de jag menar, utan jag menar små hästtjejer som skriver en massa på sina bloggar :)

Är i alla fall jättesugen på att testa hackamore på Shelly. Bara testa, se hur hon går.





angelica skriver:

hoppas du haft en bra torsdag! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...