My life and my story, hope you like it!

Har suttit upp lite mål och mycket planeringar och sånt nu för lite allt möjligt. 
 
Suttit upp mål till Göteborg Varvet, springer 5km i år. Har gjort en schema fram till göteborgsvarvet, dagarna innan. Hur ska jag träna nu? Hur ofta ska jag ut och springa? 
Skrev på mitt lilla schema att jag skulle ut och springa 5 km i helgen. Bara för att få in rätta känslan. 
 
Har även satt upp mål för min ridning. 
Egentligen inget intressant för er kanske, jag vet inte om ni kanske vill att jag skriver ut dem här på bloggen.
Får se.
 
Har även satt upp mål för skolan. Betygen ska ju sättas här igen snart. 
Satsar på högre betyg än vad jag har fått. Det är ju alltid lika kul att höja upp sig i ämnerna, och få bättre & bättre betyg. 
 
Älskar att sitta och planera och fixa. Nästan det bästa som finns! 

Idag är det Friidrottsträning igen, eller igen och igen. Var på den i Onsdag också. 
Hoppas vi får springa mycket och öva upp konditionen & flåset lite ;) 

Axelina skriver:

Svar: hahahaha, verkligen!

angelica skriver:

Det är härligt att sätta upp mål och ha något att jobba för. Du kommer säkert klara det. Och, att nå sina mål är bland det bästa som finns! Lycka till med allt!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...