Jag vill. Jag kan. Jag ska.

 
Jag tänker aldrig blir nån som rider bara för att. Jag rider för att jag älskar det, trivs så grymt bra med hästar & i min sport. Jag har alltid tyckt det är kul - och kommer alltid tycka. Jag skulle aldrig hålla på med nåt jag inte tycker är kul, ännu ett bevis på att jag älskar detta, right? 
 
Jag siktar mot stjärnorna, & har alltid gjort. Jag ger INTE upp mina mål & planer i förtsa taget, oasett om ågon försöker trycka ner mig eller om jag har en dålig period. Nya tag & köra på liksom. Sen tror jag att jag alltid haft en plan med ridningen, eller med allt egentligen. Även fast jag inte tycker det är lika enkelt som alla andra att säga "jag ska banne mig ta mig till världseliten", så vet jag vad jag vil & hur jag ska nå dit. 
 
I framtiden vill jag HELST jobba på en hästklinik eller vara någon annan typ av vetrinär. Jag vill inte jobba som stallflicka 24/7 & få minimum lön. Jag vill tjäna bra så att jag har råd att behålla fina hästar som ja kan tävla med i höga klasser. Det är min plan.
 
Bloggen, samma sak. Jag har en plan där med. Kag bloggar inte bara för att hej & hå blogga lite här & där och sen bara ge upp efter nåon månad. Jag VILL någonting med bloggen, och vad det är återstår att lista ut ;)

Annie - ponnyteamets.blogg.se skriver:

SV; Ja vi ska ha honom till sommaren i första hand, fungerar det bra ska vi ha kvar honom tills vi vill ungefär! Ja, det ska bli SKITKUL! :D

Johanna skriver:

Kör på Tilda!

Johanna skriver:

Svar: Tack! :D <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...