In da bed

Goodmorning amigos

 Sitter i min säng, tar det lugnt pch checkar runt på lite bloggar. 
Har precis städat en massa på mitt rum. Så nu ser det riktigt fint ut! 
Ordning & reda på alla grejer. Vet precis vart jag har allt. Det är härligt. 
Planerar att åka till stallet vid tolv idag ungefär. Kanske lite tidigare, man vet aldrig. Rider som vanligt ut en stund och sedan i paddocken. Hoppas, hoppas, hoppas Lovisa vill följa med och ta kort, det skulle betyda jättemycket. Eftersom ingen kan ta kort på mig någon gång. 
Mamma vet väl inte ens hur en systemkamera fungerar, hon vet i alla fall inte dessa små detaljer. Nör man fotar. Hon bara klickar. 
Pappa vet väl hur den fungerar, bara det att han inte heller har någon känsla för det. Han kan gärna sitta ner och bara klicka lite grann. Aahh..
 
Och Lovisa hatar stallet.. Vad ska jag göra då? Inga bilder med andra ord. 
Bara en massa tråkiga bilder på nör Shelly står i hagen & käkar sitt hö...
 

Annie - ponnyteamets.blogg.se skriver:

Tur att du kommer ner till mig i sommar då, jag kan vara din personliga fotograf! ;D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...