Hello Sweden. Hello Bloggen. Hello Readers.

Nej, nu ska vi inte leka "jag tror jag är känd och skriver en massa, hej mina älskade readers". 
Fokusera. 
Today, it's FRIIIDAAAAAAY. Omg (Oj.Min.Gud) 
 
Hur härligt, ni behöver inte ens svara. För jag vet hur glada ni är över att få ha en lång, skön helg. 
Och detta, ska jag tala om för er. Är den ENDA helgen på flera månader som jag är helt ledig. Inga gäster, inga friidrottstävlingar, inga hästtävlingar. INGENTING. Vet ni hur glad jag är över det? 
Visst, det är skitkul att hitta på en massa roliga saker, oxh tävlingar hit och dit. 
Men ibland blir det för mycket. Speciellt när det är någonting varje helg, så som jag har det. Man orkar knappt med skolveckan för att det är någon friidrottstäcling på Söndagen. Och så ska man upp vid sju. Tävla hela dagen och sen gå och lägga sig sent. Vakna upp på morgonen med världens träningsvärk, trött, hängig och nä fy usch. 
 
Denna helgen ska jag verkligen njuta av. För det är sällan jag har det såhär lugnt. Jag ska inte hitta på någonting. Bara vara i stallet i flera timmar och ta det lugnt, Har planerat att tvätta hennes svans. Plus hela henne. Hon är en riktigt smutsgris just nu! 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...