Helgens planer?

Kommer gårakt på sak med att säga att det inte kommer bli så bra uppdatering under helgen. 
Det är så att jag ska på Friidrottsläger. 
Imorgon ska jag dit på eftermiddagen och så sover man över där, och kommer hem på Söndag eftermiddag. 
Lång helg, kommer vara helt slut. 
Eftersom det är frukost klockan 07.30 :S Och då kan ni ju tänka er när man ska gå upp.
 
Det kommer bli så kul! Alla friidrottskompisar. Vet att vi kommer träna mycket, spela minigolf, bada osv. Mycket, mycket mer. Nä, det kommer bli skit skoj! 
 
Jag tror inte jag kommer orka sitta och skriva en massa tidsinställda inlägg, får väl bli en hel del mobilbloggningar också. Även fast dem är lite tråkiga. 
Får väl försöka göra något kul av dem. 
 
Nä, vet ni vad. Mina ögonlock orkar inte hålla upp sig själva längre,  tragiskt men sant! 
Vi hörs! 

Sofia skriver:

kul med träningsläger!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...