Hej vanliga, tråkiga Måndag, hej...

Förlåt, men jag total dissar Måndagar. Det bara är så. Och kommer nog troligen alltid att vara.
Tror dessutom det ska regna hela dagen idag, och jag tog inte ens på Shelly ett regntäcke, paniik.
Nä, men snälla någon. Hon klarar sig väll. Det ska ju, som det ser ut nu, vara varmt i alla fall. Varmt med regn.
 
Får äntligen börja sätta igång Shellan igen, började med att trava lite försiktigt igår på asfalten utomhus.
Veterinären ska nämligen att det var väldigt bra.
Idag ska jag väll fortfarande ta det lugnt, trava försiktigt. Bara på raka spår. ShellyN har ju nämligen vilat i 3 VECKOR nu, och har världens sämsta kondition, SUCK.
Bara att börja om med allting. Nä fy. Nu ska vi inte sitta och klaga. Det kommer vara ett kul jobb ;)
 
Ska alldeles strax dra mig till skolan, vi hörs!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...