Grym dag

Grym dag har det varit ändå. Nu är det bara 1 dag kvar till helg också, yeah!
 
Åker till Shelly efter skolan, framåt kvällen, I think.
Kör nog på en blandning idag. Börjar med att skritta ut till bommen, lite trav där också!
Sedan så trimmar jag henne lite kort i paddocken, därefter. Bara för att se om hon är med. Måste verkligen börja komma igång.
Det är dagens ridplaaner.
 
Har en bra sak att berätta också. Jag ville ju så jättegärna vara med i Mountain Horse Cup med Shelly. Det är L:B, STILHOPPNING. Älskar stilhoppningar. Och jag var jätteledsen för att jag inte kunde vara med på det första kvalet.
Men det visade sig att man inte behöver vara med på alla 3 kval. För man tar bara de 2 bästa resultaten (kvalen).
Så jag kommer vara med i cupen ändå. Hääärligt! :D
 

MADDISENJ.SE skriver:

Wow, skapligt hopp :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...