Gissa vem som kom på att man har ped.eftermiddag idag och slutar ett?

Kom precis på att jag har pedagogisk eftermiddag. LYCKAN ÄR STOR. 

Slutar därför nu vid 13.00 

Världens lugnaste dag, svär. Spanskan, kollat film. Gympan, kunde inte vara med på, stukad tå ni vet. Lunch, ja lunchen är väl som den är... Och sedan SO, kollat film.
Världens skönaste dag, eller vadå? ;) 
 
Ska alldeles strax pallra mig hem från skolan med hörlurarna i öronen, med BRA musik i. Hatar alla låtar som är nu! Finns inga bra... 
Därför lyssnar jag på gamla låtar jag inte uppfunnit för en nu. För det är dem som ÄR bra! För de spelas inte på radion hela tiden så man tröttnar på dem. Utan då väljer man bara själv hur mycket man vill spela dem. Det värsta jag vet är att spela sönder tar, därför har jag börjat hata NRJ också.. 
Bilden ovanför är ungefär den outfitem jag har idag. Bara ett par andra jeans.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...