Dagens ridpass, med bruten tå...

Vi tror att problemet till att jag har så ont i foten, och helt svullen & blå är att jag har brutit min tå.
det är ingenting vi vet säkert. Ska till vårdcentralen imorgon. 
Kanske kommer få krykor.
I alla fall, så red jag med lindad fot idag. Skitont. 
Men vad gör man inte för sin ponny? Någon måste ju hålla igång henne och rida henne. 
 
I alla fall. I skritten gick det okej. Tills det kom till traven. Satan vad ont de gjorde. Men jag kämpade på ändå. 
Lyckades trava henne lite och provade till och med en galopp.
 Kände tillslut att det inte gick längre, gjorde alldeles, alldeles för ont! Då jag skrittade ut en sväng. 
 
Det var intw världens lättaste att rida med lindade fot, som gjorde ont... 
Väldigt snålt med att hålla om med benen ;) 
Haha, red dessutom med en sandal på den lindande foten, könde mig riktigt handikappad. HAHAHAHAH
Det ljuseosa schabraket ska jag beställa! Shelly kommer vara SÅ fin i det!

Johanna skriver:

Krya på dig! <3
Schabraken var jättesnygga! Gillade de två rosa mest! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...