Dagen innan Tisdag

Dagen innan Tisdag, hm. Vad kan det vara då? 
 
Måndag kanske. Och jag ska inte sitta pch dissa Måndagen bara för att den är så jobbig. 
Utan nu tar vi ett kliv åt vänster istället och börjar positivt med att ; Yeeey det är Måndaaaaag!
Här bara spruutar det positiv energi, känner ni den? 
Idag är jag glad för vi går bara i skolan 3 dagar denna veckan, och det vet jag att ni gör också. 
Hur skönt är inte det? Superskönt!
 
Jag ser inte heller att jag går till 4 idag som ett problem. Utan bara postivit att jag kanske lär mig mer då, om ag går längre. 
 
Okej nu orkarjag inte vara positiv längre, de varvärt ett försök. 
Egentligen så hatar jag Måndagar. 
Go go go go Shelly! 
 
 

Sara skriver:

Haha! :D
Måndagar är verkligen jobbiga, det är bara så ^^

Thea skriver:

Härlig bild!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

Matilda skriver:

Haha nämen vilken söt bild :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...