2 positiva saker & 2 negativa saker

Yes, här kommer deeeeeem.
  • Vi var ju hos veterinären igår, och Shelly har aldrig vart friskare ;) Så nu ska jag bara börja med att trava henne i en vecka, och sedan kan jag börja galoppera, wihooooo. Sen ätvlingar, se upp för här kommer racerponnyn Shelly. (Bara jag som tycker det där var kul, och de som vet hur Shelly är. För hon är absolut raka motsatsen, jag är så snäll mot min ponny)
 
  • Sedan, positiv sak number.2; Vi får skippa utegympan sista lektionen, och det betyder att vi får sluta 1 timme tidigare, alltså vid 3. Hur skönt? Och det betyder att jag både hinner med stallet idag OCH friidrotten ikväll, hur glad? Jag är superglad.
 
  • Har man sagt dem positiva, måste man säga dem negativa också. Jag har engelska prov idag, och jag känner på mig att det inte kommer gå så jätte, jätte bra....
 
  • Sedan, negativ sak number.2; Min havregrynsgröt var slut imorse, så jag fick bara ta en liten macka. Gissa hur hungrig jag är.. Håller seriöst  på att dö av hunger! Oh nej, jag överdriver inte ;)
Förresten, någon som såg vart sommaren tog vägen? Den bara försvann, utan att säga hejdå. Eller solen rättare sagt bara stack...


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...