Underbar frukost

Då var det Fredag igen då. Helt sjukt hur fort veckorna går. Nästa vecka börjar påsklovet också. På Torsdagen.
Nog många som är sjukt lättade för det. Och jag är en av dem.
En veckas lov är precis vad jag behöver nu. Två prov var det idag.
Ett SO & ett matte.
Kan inte säga hur det gick eftersom vi inte fått reda på resultatet. Men i SO fick jag helt hjärnsläpp men det gick säkert bra ändå!
Och i matten kändes det jättebra faktiskt, måste jag säga.
Jag gjorde mitt bästa i alla fall.
På Lördag är det Earth Hour förresten. Jag älskar Earth Hour. Så mysigt att släcka ner överallt tycker jag. Och testa på att leva i ett liv utan massa el och apparater. HAHA, okej det är bara i en timma men ändå.
Nu ska jag snart göra mig iordning. Friidrottsträning idag. Känner mig sjukt rastlös.


Annie - ponnyteamets.blogg.se skriver:

KIWI <3<3<3<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...