TILDA LISTAR: Onsdag

Onsdagslista: 

 

1. Mina armar, axlar, vader och min mage, eller förresten hela kroppen ropar AJ i kör. Efter 1,5 timmar i Fredags  Friidrottens Hus är jag lika mörbultad som en mör bultsax. Har fortfarande ont, glömde stretcha efter den hårda träningen.... 

 

2. Jag är kissenödig.

 

3. Inget stall idag tror jag inte i alla fall. Ska nog gå på friidrotten. Jag lyckas alltid ändra om planerna i sista sekund... 

 

4. Har en massa läxor och ett prov till idag, känner mig sådär halv seg och bara allmänt trött. 

 

5. Fortfarande kissenödig. Ska kissa nu. Vi hörs senare.    

 

 

 

 

 

Melissa skriver:

Bloglovinbyte? :)

Petra Nordqvist skriver:

Hej, vilken fin header du har!
Vad för kamera använder du?

Andrea skriver:

Kolla på min blogg, skrivit om dig!

Cassandra skriver:

Fin blogg du har! :)

angelica skriver:

sv: åhh taack! :)

angelica skriver:

sv: ja, fick det i fredags! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...