SURFA COM HEM-STYLE

Godmorgon kära ni, 

idag var det svårt att ta sig ur sängen, för den var alldeles varm och mysig. 
Idag planeras inget speciellt. Bara en tråkig, vanlig Tisdag utan något stall. Buuu..
Som ni läste, inget stall idag. Hm, undrar vad jag ska hitta på idag då? Shelly vilar nämligen. Ska fortfarande åka dit & mocka och allt det. Men inte rida. 
Men jag måste skynda mig lite nu, så jag inte ommer försent. Måste gå om 10 minuter & har inte hunnit platta håret än, panik :S 
Jag ville mest bara slänga in ett litet godmorgon. 
Här får ni en video på min favoritreklam just nu. Eller favorit & favorit. Men den är grym. Okej inte hela låten bara min favorit. "Surfa com hem-style".
Ni får ha en bra dag! Puss. Skämta. Lät töntigt med puss. Ska aldrig mer skriva det. Lovar. Nä usch. Nu skäms jag. Bäst jag slutar skriva här innan jag gör bort mig helt. Sitter och "skriver för mig själv". HAHA. Fattar ni? Man brukar ju prata med sig själv. Men nu skrev jag för mig själv. Jag skrev ner vad jag tänkte på, nya & fräscha tankar direkt leverats från hjärnan. 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...