Sammanfattning av min helg

I Fredags kom Emilia, Josse & Anna hit & sov över. Vi hade så sjukt kul! 
De åkte hem hyfsat tidigt. Och jag åkte iväg till stallet. Red en hopplektion för Charlotte.
Hopplektionen gick super! Verkligen. Fast hon var dock väldigt stark. Men det gick bra ändå. Hoppade en bana i slutet på 1m, och hon kändes riktigt fin. Hon riktigt sög sig mot hindrerna. Så det kändes grymt. 
När jag kom hem åt vi (familjen) världens godaste middag. Nämligen en av mina favoriträtter, pappas fisksoppa. Så sjukt god! Den innehåller massor av god fisk. 
Och lite senare igår kväll så var det ju melodifestivalen också som pricken över i:et. 
Imorse när jag vakna gjorde jag iordning en riktig lyxfrukost till mig själv. Ibland måste man ju få skämma bort sig, och det blev idag. 
Och nu sitter jag här hemma & tar det lugnt. Pluggar inför spanska provet på Torsdag. Senare ikväll ska jag träna friidrott. 
Hoppas ni haft en lika rolig helg som jag haft! :) 
 
 

Ella skriver:

Hejhej, just nu har jag Veckans blogg!
Sugen på att vara med? Klicka in på länken nedan och kommentera bara "Jag/vi är med", eller något liknande!
Lycka till!
http://dressyrponnyy.blogg.se/2013/march/veckans-blogg-2.html


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...