MINA MÅL/DRÖMMAR/ÖNSKNINGAR

Mina mål, mina drömmar, mina önskningar. 

Jag har många mål. Kan ta 2 exempel, 
  • Få B (betyg) i spanskaprovet imorgon
  • Få bättre betyg i vissa ämnen
Som ni märker så handlar ju det mesta om betygen. Ska nämligen ha ett spanska-prov imorgon & jag har verkligen övat till det. Förra gången fick jag C. Så denna gången ska jag få B. Höga krav, jag vet. Men jag har verkligen jobbat hårt för detta prov, har suttit varje dag, och repetarat in allt. 
 
Mina drömmar & önskningar

Mina drömmar & önskningar är att någon gång få testa på och vara i Kenzas värld. Testa på och vara henne. Hon är en grym person, och jag är helt galen i hennes blogg. Det låter töntigt att det är mina önskningar. Men hon är verkligen en stor inspiration för mig. 
 
 

Karolin Sjöland skriver:

Håller helt och hållet med dig om Kenza! Hon är övercool. Tänka att se ut som henne. Och ha hennes kläder! Hon är också en av mina insprirationskällor! :-)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...