Hoppträning 100cm bana


svea ~ maviedesvea ★ skriver:

Igår bytte jag bloggdesign, och det skulle vara jätte kul om du gick in på min blogg och röstade i min omröstning vad du tycker om min nya design - kul och se vad andra tycker!

A L I C E L A R S D O T T E R ♥ skriver:

Superduper fin blog du har tjejen!
Glad påsk! Kram♥

angelica skriver:

sv: taack! Roligt att du gillade tipset :D

Johanna skriver:

Vad fina ni är! :)

Intresseanmäl dig gärna till en ev. tävling på min blogg! Om tävlingen blir av så får du chansen att vinna en proffsig film skräddarsydd för just dig och Shelly! Jag har tidigare gjort en film till den kända bloggerskan Linn Olsson och min film har blivit länkad på både hennes blogg och FACEBOOK!

Kramar


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...