GREAT DAY

Tummen upp!
 
Började dagen med att Anna visade mig en sån himla rolig video som har lyst upp hela min dag! Det är en video på när Ola stod & kissa och fick syn på en "kalv" i vattnet och så åt hans fru att springa och hämta kameran. Och då plötsligt kommer en björn. Och deras dialekt! Jag har skattat åt denna hela dagen, så fort det vart rast har jag satt på den. Garvade åt den i en timma förut. Går även runt & härmar deras dialekt. 
Lite meningar de säger i videon som, 
"Jaaag såg den" & "O du ramle (alltså och du ramla, fast med deras dialekt HAHA)!
Ni måste kolla på videon! Jag kan aldrig sluta skratta åt den! Härma deras dialket efteråt. HAHA, ska sätta på den igen & få mig ett riktigt gott skratt (Nä men den meningen lät ju inte alls ful eller så..) TITTA PÅ DEN :D
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...