En rubrik var det här ja

Hej hej, här sitter jag! Solen skiner utanför och det är fredag. Känns bra!

Dagens planer ser ut så att jag ska på friidrottsträning nu i 2 timmar. Sedan därefter så ska jag bara hem & ta det lugnt.
Inga direkt stora planer.
Imorgon ska jag & Emilia träffas framåt lunch och gå ut & springa en runda. Vi ska även öva på vårt konditionsprogram som vi ska visa upp för hela klassen på Tisdag. Det är inte bara vår klass, utan även parallell klassen :S
Känns ju sådär. Men det ska nog gå bra! Bara vi övat imorgon så.

Men jag måste sticka nu, mer vi hörs lite senare ikväll. Kommer hem runt 8. Får väl bli lite sen uppdatering då.
Ha en bra Fredag kväll!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...