Dagens planer (Hoppträning)

Vid halv tre idag ska jag hoppträna för Charlotte. 
Jag hoppas det kommer gå bra. Det kommer bli första gången jag hoppar henne ordentligt, en hel bana sedan vintervilan på 3 veckor. Jag är fullt taggad!
Sen är det ju Melodifestivalen idag också. Jag har bara sett det två gånger... De senaste två gångerna. Hade tänkt att kolla idag faktiskt. För det var väl finalen idag va? Äh, jag har ingen aning. 
Jag hejjar i alla fall på Anton Ewald, för att han är så söt... Oppps. Nä, men hans låt är bra. Han kan ju inte gå vidare för att han ser bra ut. 
Nä skämta, klart han kan! Skit i låten & gå på usteendet. 
HAHA (skrattar högt för mig själv) 
Jag vet knappt vilka de andra är. Den enda jag känner till är han Anton. 
Visste ni att............................................................................................................
Min kompis Emilia känner honom. Hon har träffat honom & pratat med honom. Han har nämligen gått på samma skola (kungliga balettskolan i Stockholm, HAHA (skrattar högt för mig själv)) tillsammans med Emilias storasyster. Det är häftigt. Så Emilia ska fixa en autograf till mig från honom. Okej, jag har inet direkt frågat henne med endå. Det kanske hon kan, nu kör vi på en smileys ;) Bara för att jag aldrig gör några smileysar längre så kan jag väl bjuda på en! 

Carolina - Beridare på Stall Assla skriver:

Åh härligt bild!

Emma - The one and only skriver:

fin bild:D

Johanna skriver:

Åh vilken fin ponny du har! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...