Dag 3 - Min favorit årstid och varför.

Jag gillar alla årstider. Fast på helt olika sätt.
Vintern kan vara riktigt mysig med att snö, tänk er att allt är vitt. Det är lite kallt men inte så farligt. Solen skiner. Då kan vintern vara riktigt härlig. Våren är ju också riktigt härlig. Då klimatet ändras om och allt ljusas upp, det blir varmare.
Knopparna slår ut & allt är så där härligt. Och sommaren, ah, vad jag längtar till sommaren. En varm sommardag, äta frukost ute på altanen och bara njuta av solen.
Och hösten kan också vara härlig. Men speciellt fin. Fint med alla olika färger som skiftar.

Så alla årstider han sin specialitet, eller hur man nu ska förklara det. Så jag gillar alla årstider. Fast jag måste nog erkänna att jag är en "sommarnniska" tycker nog ända att sommaren är BÄST.
Och varför? För att det är varmt, man kan åka till stranden & sola. Och bada för den delen också, är dock ingen badälskare. Är mer en "solmänniska" då.


Linn skriver:

Super fin blogg! Allt bra med dig? :)

Emma - my blog, my life skriver:

fin bild:D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...