ÄGGTÄVLING

Idag har en äggtävling gjorts. Vi har en vinnare som vi sjävla har valt. Jag säger inte vem det blev ännu. 
För nu ska jag lägga ut äggen här på bloggen också. Och se vem ni tycker borde vunnit! 
Så ni får rösta på den ni tycker är finast och skriv en kommentar att jag röstar på ägg nr.3
Okej, lätta regler. 
Nu kör vi igång!
Ägg nr.1 
 
Ägg nr.2 
 
Ägg nr.3
 
Ägg nr.4 
 
Ägg nr.5 
 
Alla äggen i repris. 
Och jag glömde ta kort på det 6:e ägget! Men det är de som är om man tar från vänster. Så är den 3 från vänster. 
Ni ser den inte jättebra nu men det är ägg nr.6 
 
 
Jag kommer inte tala om vilka som gjort vilket ägg. Men äggen är i alla fall målade utav mig, Lovisa, Annika, Ola, Mi & Anders. 
Varsågod att börja rösta!! 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...