WAAAAH

Blr galen på mig själv, har inte tänkt på bloggen 1 sekund idag ens! 
Har helt tappat motivationen och inspirationen. 
Jag vill komma gång igen, för jag älskar att blogga. 
 
Jag väntar nämligen på en grej. Och NÄR den grejen blir färdig DÅ kommer det komma en stor överaskning härpå bloggen. 
Men det kommer ta tid. Sålänge kommer det vara lite bad update.. Sorry.
 
Idag drog jag och ponnyn ut på en sväng. Jag red Nora-vägen som jag kallar den, det är en väg som går in mot en tjej som bor där, som heter Nora ;)
En superbra väg att rida på, galopperade och travde en massa. Shellisen var grymt pigg! 
 

elin skriver:

Hejsan! har kört igång dagens blogg! skulle vara jätte kul om du ville vara med! :) 3 nya vinnare varje dag klockan 22:00! Kram! :)

Annika skriver:

Söt häst :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...