TV-serie mys!

Ska alldeles strax bädda ner mig i min alldeles kalla & sköna säng. Med en skål med melon & vindruvor och sätta på det nya avsnittet av Pretty Little Liars som kom ut IDAG!
Har gått runt och väntat på detta avsnittet alldeles för länge, och äntligen så kom det ut idag!
HAPPY GIRL, skojja. Töntigt det lät ^.^
Gick förresten helt okej att hoppa idag. Känns bra till tävlingen i alla fall. Har även lagt upp ett schema för veckan hur jag ska rida henne på bästa sätt fram till Söndag, då tävlingen är.
Det ända negativa med ridpasset var att jag glömde martingalen hemma, skulle nämligen göra en grej med den. Och så glömde jag ta med den idag, så klantig som jag är.
Och det var anledningen till att Shellan var så stretig med huvudet idag.
 
Men men. Nu ska jag sätta på avsnittet här. Spääääännandeeeee!!
Ska inte stiga upp förrän klockan halv nio imorgon. Chill sista skol-vecka för mig!
 
 


Axelina skriver:

VAR HITTAR MAN AVSNITTET?!? Jag här letat men jag hittar det inte!! :(


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...