Ingen tävling idag, tråkigt men sant!

Som några kanske vet så är det Mountain Horse Cup idag omg.2
Som jag skulle vart med på. 
MEN pappa kunde inte skjutsa mig, för han är fotbollstränare och de har en jättevitktig cup denna helgen, SUCK. 
 
Eller vi kanske hade fått ihop det ändå. Men jag kände att jag hoppar över Mountain Horse Cup. 
Jag tycker att Shelly behöver komma mer igång, det är bara jag som vet hir Shelly är efter att ha vilat i 3 veckor. 
Hon är ingen ponny som jämt har topp kondis & är pigg. 
Så jag valde att hoppa av tävlingen idag. För jag känner att det ändå inte kommer gå så bra, eftersom det är stil. 
Och Shelly är lite stel, inte hoppat henne så mycket sen vilan. Inga baner på 1m, bara en gång. Och det röcker inte för Shelly. 
Så nu kör vi hård träning och taggar till nästa helg då jag ska vara med på Frillesås. 
Där jag har valt att hoppa L:C & L:B 
För att komma igång. 
Så hinner kag hoppa i veckan och grejer, så jajamensan ;) Vi hörs lite senare. För om ni ursäktar mig så ska kag och kolla på lillasyrran som ska spela cup idag också!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...