HEJDÅ IPAD

Imorgon, fina, fina ipad, lämnar jag in dig och du är borta för gott.
Njaaa, inte riktigt.
 
I alla fall borta över hela sommaren. Eftersom min skola anser att ipadarna inte är så bra att ha över sommaren för alla eleverna. För då känner de att de inte har så mycket koll på dem, om de går sönder och allt detdär, hit och dit.
 
Så lilla iPad, imorgon lämnar jag in dig! Snyft...
Och det saboterar hela sommaren, skojja. Men jag kommer inte kunna blogga så bra, maybe. Eftersom jag så fort ska lägga upp ett inlägg, så måste jag först logga mig in på datorn. Och blablabla, en massa krångel.
 
Men jag försöker så gott jag kan! Hade vart lättare med iPaden över sommaren, men men.
Ett sista smile till dig iPaden!
 

Anonym skriver:

Så fint hår! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...