Goddagens

Goddagens med ett D eller två D? Det är frågan. Hm, jag som ska ha B i svenska ;)
Helt vanlig dag, förutom att jag inte har skolavlutning som alla andra har....
Jajamensan, själv får man stå ut 3 dagar till. Inte för att de tre dagarna är jobbiga men, 3 dagar är ju ändå 3 dagar.
Idag slutade jag klockan 1, vilket var otroligt skönt.
Hem, ta en glass & sätta sig på altanen.
 
Ska, när mamma kommer hem, till stallet. Hoppning står det på schemat idag. Hoppar väl runt på lite 100cm banor.
För i helgen är det nämligen tävling på Frillesås. L:C som uppvärmning, och sedan en L:B.
Nu rider vi så det ryyyycker!

Johanna skriver:

Haha jag sitter här och klurar på "Goddagens"/"Godagens" trots att jag har A i det xD Hahaha... tror iallafall att det ska vara "Goddagens", ser bäst ut så ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...