Wednesday & new day

Idag är det Onsdag. Går till 4. Försöker du seriöst tortera oss?

Har just nu, precis nu, trädslöjd.
Jobbar på för betyget ;)
Har lite planer på att göra en skål. Jag vet inte.
Men ska inte skriva mer om det, eftersom det är OTROLIGT ointressant att läsa för er!
Så nu är jag snäll, ska berätta en rolig sak.
Blev ni nyfikna? (Säg ja)

Planerna för idag är inget mer än att åka till stallet. Ska lägga ner mycket tid på dagens ridpass.
Hade nämligen tänkt att rida på det vanliga tredelade bettet. Önska mig lycka till.
Om jag äns hinner rida idag, slutar skolan fyra. Sedan hemma vid halv fem. Äta fort. Och sedan åka till stallet som tar 15 min.
Hmm, hur ska jag hinna rida i manegen innan halv sex? Det är tveksamt.
Men om jag hinner så ska jag rida på det vanliga bettet.
Får se hur hon går.
Antingen så kommer hon köra upp huvudet högt. Eller så kanske hon kan tänka sig att hjälpas åt lite ;) Jobba, men andra ord.

Det var det jag ville säga. Nu har ni i alla fall lite koll på vad jag ska göra idag.
Vi hörs!


Emilia skriver:

Din blogg är superfin!
Kika gärna in på min blogg och skriv i det senaste inlägget vad du skulle vilja läsa för inlägg.
Ha en bra dag! Kram :)

Emilia skriver:

Din blogg är superfin!
Kika gärna in på min blogg och skriv i det senaste inlägget vad du skulle vilja läsa för inlägg.
Ha en bra dag! Kram :)

Ponnydressyr - Nathalie skriver:

Himla söt ponny du har måste jag säga! :D

Axelina skriver:

Ridskolan börjar kl 6 idag! :)

Sanna ♥ skriver:

Hej, fin blogg! Lust med bloglovin' byte? :)
Kraam

angelica skriver:

hoppas din dag varit awesomeee :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...