Ville bara säga godnatt

Väntar spänt på att nya säsongen av Prettylittleliars ska börja!
Första avsnitten är ju redan ute. Men det går inte att se på, inte p swefilmer i alla fall. Men jag hoppas att man kan kolla på det gratis snart.
Men nu ska jag börja göra iordning mig för att gå o lägga mig. Imorgon är det Fredag. Ev. Friidrottsträning. Kommer därför inte vara i stallet, tror jag inte i alla fall....??
Vi får väl se. Var i alla fall i stallet idag. Shelly har ett litet sår på vänster bak. Inget allvarligt, bara något hon gjort i hagen eller så. Och så har det kommit jordbakterier i det och bildat mugg. Muggen har vi skött om noga så den är helt borta. Men såret är fortfarande kvar och hon har lite ont i det. Men hon haltar inte. Men jag hoppade övar att rida idag. Så hon har vilat 2 dagar i rad nu, men det är bara skönt för henne.

Såg även att Hanna red Manne på hackamore idag i paddocken. Och åå vad jag vill testa det. Bara en gång eller så. Ska se om ridskolan har något att låna för 1 gång :)
Ville bara säga det, otroligt fruktansvärt intressant inlägg för er. Men vad ska jag göra? Jag har fullt upp om dagarna och hinner inte blogga, och då blir det tråkiga inlägg ibland. Men nu till helgen hoppas jag att det blir lite långa, roliga inlägg. Kanske något deepshit, jag vet inte ;)
Vi hörs i alla fall!


Nelly skriver:

Godnatt Tilda <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...