Vi som inte är i skolan

Woop, woop
 

Idag har jag bara tagit det lugnt. Imorgon börjar skolan. 
Har läst att många började skolan idag :O Det tycker jag är tasigt av deras skola. 
Jag börjar inte förrän imorgon, så himla chill. Men det är ju bara för att det är studiedag idag. 
 
I alla fall så har jag hittat på massor idag!
Okej, där överderv jag. Har bara vart inne, legat på soffan och kollat lite avsnitt av favoritserien One Tree Hill.
Förut var det Pretty Little Liars som jag nördade, men har kollat klart på alla avsnitt där. Så jag har börjat på TV serien One Tree Hill. Den är grymt bra. Nåja, början är inte så bra. Men den blir bara bättre och bättre!

Nu ska jag gå ner och fixa mig lite gott. Nämligen glass! :D Överlycklig tjej.....
Vi hörs!
Vart tog bakbenen vägen? ;O 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...