Uppe med den sena tuppen

Godmorgon readerz 
 

Visste ni att det finns en super duper tidig tupp som heter Roland. Han är uppe prick klockan 06.02 
Såhär ser han ut:
 
Och sedan så finns det en helt normal tupp som är döpt till Harald Winnekorv. Han är uppe prick klockan 07.02
Såhär ser han ut, han är den vackraste av dem alla:
 
Och sist men jag lovar er. Inte minst! Är den sena tuppen. Låt mig presentera Roger. Han är uppe prick klockan 08.02. Här får ni en titt på honom. 
 
Så varsogod. Det är bara att välja. Jag som börjar lite senare idag valde ju den sena tuppen. Självklart. 
Men du då? Valde du den super duper tidiga tuppen eller den normala tuppen? 
 
HUMOR GODKÄND AV STATEN. Puuuuuh, som tur är! Dam dam doiii! Läs det med lite betoning så blir det perfekt! 
 
Godmorgon. Säg hello tåå tha schuuuul. 

Anonym skriver:

HAHAHAHAHHAHHQHHQH!!! Din humor är riktigt grym!!! HAHAHAHAHHAHHQHHQH

Felicia skriver:

hahahahahhah för torr humor alltså hehe

Ebba skriver:

Haha!!
Jag föredrar då den tidiga tuppen!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...