Trött cheey

Jag är sjukt trött. Det är Fredag. Eller It's friday, för att låta lite coolare.
Jag startade dagen med att vibba (viber) med (eller with för att låta lite coolare) Emilia.
Vi skickade massor av läskiga sms till varann. Jag kan lägga ut det här på bloggen. Men det är bara de som sett Prettylittleliars som fattar hela grejen.
Ska i alla fall börja tagga igång inför imorgon. Börja stretcha lite och så.
Ska ju springa 1km. Vilket kommer vara grymt gött! Och målet är att slå tiden på 3 minuter och 26 sekunder. Om jag gör det är jag kvalad till en baota-stor tävling i Växjö. Kan ni fatta, ända i Vöxjö. Och det är en stor tävling. Det är bara de snabbaste som får komma dit. De som har bäst tider. Och man måste ha 3 min 26 sekunder. Och det ska jag försöka slå för att sedan tävla mot riktigt duktiga tjejer och killar. Fatta vad mäktigt!
Som snabbast har jag sprungit på 3 minuter och 30 sekunder. Och jag menar, 4 sekunder är ingenting!
Jag var inte ens trött när jag kom i mål på 3 min och 30 sekunder. Eller inte så där trött så man håller på att spy ;)
Men imorgon är det gärnet! Taktiken är att ligga på 40 sekunder de tre första varven. Och sedan det fjärde varvet öka och ligga på 38 sekunder. Och sista varvet mellan 35-37 sekunder. Då är jag under tiden 3 min och 26 sekunder.
Men det är ett problem, jag är så himla förkyld. Hostar som en jag-vet-inte-vad. Har vart förkyld i ÖVER 3 veckor nu, ajaj!
Hoppas jag orkar springa imorgon, för det är då det gäller!


Elise skriver:

Älskar din blogg!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...