SING HALLELUJAHH

Nämen tjena. Det var väl kul att se dig va! Nä, det var det inte..... DamDam Doiiii! 
 
Känner att jag är på ett riktigt flum-humör. Och det kan bara betyda en sak. Att detta inlägget kommer vara det roligaste inlägget ni läst. 
Hejdå. 
Haha. Skojja bara lite med er. Ni blev inte rädda va? ;O
Nä men, vet ni vad. Jag har kollat på ponnyakuten alldeles nyss. Ni ska veta hur tråkigt första avsnittet är. Då man inte får reda på nåågonting. Inte vem som är med i själva programmet i alla fall. Och inte deras problem. Host, host. Jag menar ryttaren & hästens problem.... Eller förresten jag ångar mig. Det lät mycket roligare "med deras problem". Men jag låter det stå kvar.
Har ni tänkt på hur många gånger man kommer på att man har skrivit något skit töntigt eller något som låter konstigt i ett blogginlägg? Det händer mig rätt så ofta. Tyvär. Men på något sätt så blir det lite kul, så man låter det stå kvar. Eller att man låter det stå kvar för att man inte orkar deleta det. 
 
Och har ni tänkt på en till sak. Människans fulaste kroppsdel. Det måste väl ändå vara. Fötter. Dam dam daaam....
Bara ordet får mig att må illa. Nä men tänkt er hur fula fötter egentligen är. De är rätt skrämmande. Det är som händer, fast mycket, mycket fulare. 
Jag menar. Titta på dem! 
Usch, det är en sak som verkligen ger mig rysningar. Själv daa? 

Nu har jag inget mer att meddela för tillfället så här är en katt som hoppar fallskärm. Hejdå.

Smilla skriver:

Haha vad söt katt! Riktigt rolig humor Tilda!

Filippa skriver:

Håller med dig haah!
Du har också en super fin blogg! Länge sen vi sågs nu :(


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...