Read

Halloj, när jag valde rubriken "read" så är det alltså meningen att ni ska läsa :)
 

Vid klockan tolv drar jag iväg till Dina. Vi får väl se vad vi ska hitta på. 
Jag ska ev. ha min nya fina, gröna blus på mig ;) Ni kan få en liten dagens outfit look idag här på bloggen. Det blir super. 
Inget stall idag eftersom jag för det första ska vara med Dina. Och för det andra, Emma J skulle ha henne idag.  Har fått en fråga via mejl vem den här Emma J är. 
Och hon hjälper alltså oss med ShellyBelly 1 gång i veckan. Det är ju ganska bra att hon rider henne 1 gång i veckan, eftersom jag får mer tid till att göra läxor och vara med kopisar, den dagen då. Men för det första så hjälper  hon oss att rida till ShellyBelly. Emma är jätteduktig. Så hon hjälper oss alltså 1 gång i veckan. 
Och det är ju jättebra. Att hon rider loss henne lite, och får henne mer att lyssna för skänkeln. Och så att hon går bättre fram osv. Det är perfekt!
 
Men nu ska jag börja fixa iordning mig lite. Vi hörs!

Jag personligen älskar denna bilden! Sorry om det är skryyt. Men Shelly ser så glad ut och så här det mitt i ett galoppsprång. Och det ser ut som om hon flyger fram. Och en sak som var lite coolt var att Lovisa tog kortet när jag ökade jättemycket på långsidan. 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...