Morgonuppdatering (Like A True Blogger)

Lillesyrran igårkväll: Men du kan ju inte sova i en obäddad säng!?

 

NÄHÄ AHA OKEJ LILLSIS JUST WATCH ME.

Ska meddela att det gick alldeles utmärkt.

Idag planeras det att vara med goa Emilia, om ni klickar på hennes namn så kommer ni till hennes blogg, woaalla! 

Vi har redan börjat planera, jag ska hjälpa henne med hennes blogg, samt göra eget lipsyl. Och kanske ta lite kort med systemis? 

Åker ut till stallet på eftermiddagen idag, eftersom det är vi som tar in hästisarna. yeey. 

Vill även meddela att, min näsa rinner inte längre som någon forsande älv utan är numera lika igentäppt som E4an en fredag klockan fem. 

Men vi hörs! 

Det är i övrigt dagens fetaste problem: Ska jag byta till obekväma kläder för att känna mig fräsch? Bekväma mjukisbrallor eller fräscha jeans? Fluff strumpor eller korta fula? Muffins eller kladdkaka? Jag har beslutsångest på riktigt... Jag ska bara gå ner och ta en macka, och jag kan inte bestämma mig! 

btw, lite humor har man i alla fall. *Stolt* 

Ni som tyckte inlägget var lite små skojj, som små log lite emellanåt, skriv gärna det! Jag är beroende av svar! 

 

 


Madeleine - I always do it my way!♥ skriver:

Önskar dig en härlig lördag! :D

hanna skriver:

Sv: Visst kan jag göra bloglovin byte, säg till när du följer mig så följer jag dig :)

Jenny skriver:

sv;
Tack! :D Ja det är väl ganska bra, själv?
Har tyvärr inte bloglovin' .. :/

Madeleine - I always do it my way!♥ skriver:

Sv; Härligt! Jag blev nummer 30! :D

Lollo skriver:

Fin blogg! Din header och din design är verkligen snygg och den passar bra :)

srcryttarna.se skriver:

Hej, JA, vi gör gärna bloglovin byte med dig!
Följ oss och komentera vilket nr du blev!

KramKram!

hanna skriver:

Sv: Följer dig med nu! :)

Alva skriver:

Sv; Hej! Tack så mycket och detsamma :) Ja jag gör bloglovinbyten, säg till när du följer mig så gör jag samma :)
Allt bra med dig? :)

Alva skriver:

Sv; Jag följer dig med och blev nummer 33! :) Vad gör du då? :)

Linnea skriver:

Ååå vilken fin blogg <3 dina bilder:)

Linn skriver:

Sv: Åh, tack! :D Allt är bra med mig, hur är det själv?

Du har också en superfin blogg & vilken fin ponny du har! Jag skulle bli jätte glad om du ville ställa någon fråga till min frågestund :)

Beata skriver:

sv; Tack! Ja allt e bra!

Theresia - häst & foto skriver:

Sv: Ja jag följer dig nu! :D

tyra skriver:

vilken fin blogg du har!

var gärna med i min tävling på min blogg där du kan vinna en länk inför mina 500+ läsare! kram

Tua skriver:

Sv: Tack, tack älskling. Det DU skrev fick mig att börja gråta. Men jag kommer ta bort inlägget nu, då jag var lite väl arg när jag skrev det. Och det var inte så passande, men jag älskar dig mest det vet du <3

Linnéa skriver:

Sv: Följer dig med! Blev nummer 36 :-)

Tua W skriver:

Hahaha!! Lika igenstoppad som E4an på en fredag klockan 5 HHAHAHA!!! Bäst <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...