Migrän

Hejsan, skulle bara slänga in ett litet inlägg och berättade att jag fick gå hem från skolan idag.
Fick värsta migränen. Huvudet höll (nästan) på att sprängas.
Det har nästan försvunnit, men jag vill fortfarande ta det lugnt.
Så detta blir förmodligen det sista inlägget för idag :/
Kram Tilda


Ellen skriver:

Ajda! Krya på dig<333

Ebba ~ Hästblogg skriver:

Söt bild. :)

Just nu har jag en frågestund på min blogg, vore riktigt kul om du ville kika in och ställa någon liten fråga. :)
http://northons.blogg.se/2013/january/fragestund.html#comment

sandra skriver:

SV: Tack snälla du!
Din blogg är också jätte fin!
Älskar verkligen hästar.
Hoppas allt är bra med dig.
Ha en bra Kväll!

Nelly skriver:

Hahaa, vilken cool bild. Fin blogg också !


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...