Lite update

Hejsan goingar, 
 

Dagen har vart helt OK. Inget jätte wow eftersom jag bara legat på sängen hela dagen och kollat bloggar. 
Bytt profilbild på facebook. Alltid en stor risk. Nä skämta bara. 
 
Annars har väl inget annat hänt. Kan vara rätt så skönt att vara sjuk ibland, bara få koppla av och pyssla om sig själv. Samtidigt som det är väldigt dåligt. Man missar skolan, man kan inte åka till stallet, man kan inte gå på någon friidrottsträning & man kan inte vara med kompisar. Så egentligen så är det mer negativt att vara sjuk än negativt. 
Mitt nyårslöfte var att inte vara sjuk så ofta, det låter konstigt. Eftersom jag inte kan styra över om jag blir sjuk eller inte. Okej, jag måste erkänna att det var ett fruktansvärt dåligt nyårslöfte. Vi stryker det. 
 
I helgen vill jag ta mycket foton med systemkameran. Gå ut och ta kort på det vackra, exotiska och varma Sverige. 
Jag tänker inte strykca "vackra". För Sverige är faktiskt vackert!
Det kanske blir en fotohelg? Vem vet. Älskar min systemkamera. Den är den bästa som har hänt mig. Den är så vacker, och fin, och söt & grymt cool. 
Juste, jag kom på värsta grymma ideén nu. Jag kan ju ta med mig systemkameran till stallet i helgen. Och ta massor av fina kort på Shellybelly. Ja! Det ska jag göra. Det var riktigt smart. 
 
Så det blir väl helgens planer. Planerna för de sista dagarna innan helgen då? Imorgon, Torsdag är det peddagogisk eftermiddag, och jag slutar vid elva. Och på Fredag börjar vi senare för att hela klassen ska gå och se på en teater på något kulturhus. Jippie! 
 

Lite senare kommer det komma ett "Visste du att...." inlägg. Så håll ögonen öppna :) /Vi hörs! 
Världens sötaste (lurv, nåja hon var lurv. Innan vi helrakade henne) ponny ? ;) 
 

Elli skriver:

Jättefina hästar och blogg! :)

Elin▲ skriver:

Åh tack detsamma! Japp, vanligt med skola osv men har skrattat sjukt mycket! Själv? :)

Moa Ahlén skriver:

Hej. Super fin blogg du har. Kolla gärna in min och se vad du tycker om den :D <3 Kramizz

Amanda skriver:

Hej:) Har en frågesund på bloggen och den som ställer mest frågor vinner än länkning med över 200 unika !:)

Emma skriver:

sv: tack :)

Maja skriver:

sv: Tack detsamma! Jo det är bara bra, själv då? :)

Anonym skriver:

Härlig blogg och bilden :)

Nea~ skriver:

Svar; Tackar! Det värmer! Jo den har varit super, du? :)

Emma skriver:

Sv: Tack ska du ha :)
Nej tyvär har jag inte haft en så jättebra onsdag då jag tyvär var tvungen att gå hem från skolan för att jag mådde så dåligt :/

Förresten var gärna med i veckans blogg :)

http://emawalin.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-ny-omgang.html#comment-->

Ida skriver:

Fin blogg:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...