Jag SKA plugga, bara inte nu.

Jag ska plugga. Jag lovar.
Bara inte nu. För vill ni veta vad jag gör nu?
Jag städar hela mitt rum + rensar ut allt skräp i mina lådor, saker som jag inte behöver, saker som ska slängs m.m

Och vet ni hur skönt det är!?
Nu ska jag hålla fint i mitt rum länge. Tänka mig för, vad jag lägger i, i mina lådor.

Har en sak att berätta oxå.
Mina tankar och planer stämde visst inte idag. Jag trodde ju jag skulle rida idag.
Men nepp, mamma åkte ut och red istället. Tror hon red ut. Och jag stannade hemma och gick på friidrottsträningen.

Men imorgon ska jag i alla fall till stallet. Och DÅ ska jag rida på det vanliga bettet.
Nu ska jag städa vidare. Vi hörs!


Tua Westerlund skriver:

sv; Aa, mamma trodde också att det var migrän. Men hon sa att man får JÄTTE ont i huvudet, men jag hade inte såå ont ändå. Men jag mådde jätte illla, usch!

Srcryttarna skriver:

Hej, Fin blogg! Bloglovin byte? Komentera vår blogg iaf om du vill! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...