Godmorgon 2013

Tiden går riktigt fort!
Hoppträningen igår gick super!
Hoppade en bana på 100-105 cm och gjorde lite omhoppningssvängar på den också.
Och det gick super! Hon tvekade inte en enda gång. Eller jo en gång då vi kom lite failat och hon hoppade oxern stillastående...

Men hon hoppade, hon tvekade inte :)
Är supernöjd. Hon var pigg och framåt, och hon lyssnade på mina hjälper. Känner att jag skriver så i vartenda inlägg, men det är verkligen sant!
Kommer lägga ut videon från hoppningen igår.
Så håll utkik.

Hade för övrigt väldigt mysigt igår på nyår. Vi hittade massor av kul. Tror vi kollade på sammanlagt 5 filmer.
Vi var där i hela 7 timmar faktiskt. Vi åkte dit vid halv sju och åkte där ifrån vid halv två.
Det var god mat och väldigt gott godis ;)
Ett bra slut på året.
Fat ändå inte, vid tolvslaget gick vi ut för att smälla raketer.
Och jag var jätte orolig för att någon skulle få raketen i ansiktet...:S
Men vi lyckades bara med 1 raket, den var jättefin.
Men vi hade köpt fler, men fick inte igång dem. Så det var lite synd!
Och det blev ju inte bättre av att det regnade och blåste.

Så vi gick in efter en kvart :)
Hade ni ett bra nyår? /Vi hörs!


Anonym skriver:

Mitt nyår var bäst!!!!
Vi fick upp massor av fina raketer i luften!!!!

Lisa Granholm skriver:

(har ingen blogg)
Jag gjorde massor på nyår! Det var mys (som du brukar skriva :D )
Love din blogg!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...