Det är dig jag älskar allra mest!

Världens vackarste. Min Shelly ♥

Victoria Brammeby och Frida Eklund skriver:

sv: tack så jätte mycket och detsamma! våran dag har väl inte varit sådär toppen då en av våra favoriter blev avlivad. själv då? :):)

Linn skriver:

Sv: Åh, tack så mycket vad glad jag blir! Jo tack jag har hostat mig igenom dagen. Inte så kul men det går ;) Själv?

Gud vilken fin häst du har!
Kram

Agnes skriver:

Sv: tack så mkt, detsamma!! Det har väl varit en helt okej dag ;) själv?

Agnes skriver:

Sv: tack så mkt, detsamma!! Det har väl varit en helt okej dag ;) själv?

Rebecka skriver:

Hej, nja inte så värst mycket, var på akuten imorse, men annars har det varit toppen! Firade 4 månader med min pojkvän. :) Själv då ? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...