Dagens planer

Godmorgon readerz, 
 

planerna för idag ser ut följande. Jag börjar med att gå ner och äta frukost. Efter det gör jag iordning mig. 
Går ut och tar lite fina kort med systemkameran. 
Kommer in och runt 12 ungefär åker jag ut till stallet. 
Kameran åker även med till stallet. 
Sedan ska jag hem och träna friidrott, samt kolla på ponnyakuten. 
 
Det låter väl bra? Och bara för att detta inlägget inte ska bli dötrist så lägger vi in någon kul avslutning. 
 
 Råkade dra av tummen. Inte jättebra.
Det tog så lång tid att skriva detta inlägget, så jag har redan hunnit äta frukost :)
 
btw 47 kommentarer sammanlagt igår, en applåd för er! 

angelica skriver:

sv, haha nej men vissa gör ju så, typ lägger till & tar bort sen ;) ska följa dig nu! följer du mig?

Anna S skriver:

bloglovinbyte? :)

Annie ♡ skriver:

Sv; Tack, du med! :)
Ja absolut, själv då? ;)

angelica skriver:

sv, haha ja precis! Okejj, great :)

K skriver:

Vad kul med många kommentarer


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...