Dagens Outfit

Tröja: Vero Moda
Linne: H&M
Jeans: GinaTricot
Långt halsband: Fick av lillesyrran i julklapp
Ring: Fick av Emilia i julklapp 
 

Anonym skriver:

Du är så vacker! Och jag älskar din stil!!

Sara skriver:

Älskar kläderna. Du har grymt bra smak & stil. Du är bra med allt du gör. Fortsätt som du gör. Följ dina drömmar. Och fortsätt blogga här på bloggen. Om du slutar så har jag ingen förebild att gå efter. Jag tycker du värkar riktigt schysst. Och jag läser din blogg varje dag om och om igen. Och jag ville bara säga att du är grym på allt du gör. Du har mellan 150-200 läsare om dagen, och de älskar din blogg. Jag har tänkt att göra en idolbile till dig. Men det har inte blivit av. Har helt enkelt inte hunnit. Men nu vet du i alla fall att jag tänkte göra en idolbild. Men jag är inte så bra på att göra det bara. Men du äger på allt du gör! Och dina kläder,, ahhh avundsjuk ;D
Hoppas du fortsätter blogga hela ditt liv. För jag vet inte vad jag skulle göra om jag inte läste din blogg typ hundra gånger om dagen!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...