Ändrade stallplaner!

Varför är jag inte ens förvånad?

Gissa vart någonstans det regnar? Jo, hemma hos mig!
Varför kunde det inte vart lika fint väder som det var igår, så jag kunde åka ut där på morgonen och rida ut en sväng.

Nu får jag helt plötsligt ändra om planerna.
Här ligger jag i min säng och kliar Pebbles på magen.
Min katt, Pebbles är så rolig, för när man väl har börjat med att klia henne på magen, kan man inte göra någonting annat, nu till exempel blev hon lite sur för att jag var tvungen att skriva denna meningen istället för att klia henne på magen. Så hon biter förfullt på iPaden, (gummiskalet).

Nä, jag får väl avsluta här. Har ingen aning om vilken tid jag ska åka till stallet nu....
Men det löser sig! Vi hörs :)
(Snyggt schabrak, vill haaa)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...