Visste du att...

....jag ska klippa mig på Måndag?
Det ska jag i alla fall. Ska dock bara klippa topparna. Och om hon har tid så ska jag färga håret också.
Jag har två alternativ;
Det ena är att färga det till mörkt brunt. Inte för mörkt. Men mörkare brun än vad jag har nu.
Eller så ljusar jag upp det lite och lägger i ljusa slingor. Alltså brun med lite slingor i.
 
Jag får väl se hur jag gör. Tror förretsen inte hon har tid. Annars kan man ju köpa hårfärg själv och göra det hemma. Men det känns så riskabelt, tycker jag!

Över till annat: 
Friidrottsträningen idag var grym. Och då menar jag verkligen grym. Den var riktigt rolig också! 
Vi gjorde lite olika grenar. Vi började med att värma upp och allt sånt. 
Efter det så övade vi steget. Rak kropp, höga, fina knälyft. Jobba med armarna korrekt osv osv. 
När vi var klara med det så sprang vi häck. 
Varför jag satte fet text på "sprang" var för att ni ska bli lite uppmärksama på det. För inom friidrotten förstår man hur fel det är. 
För det är många, väldigt många, som säger att det hoppar häck. Men det är de. Man hoppar inte häck. Utan man springer häck. 
Nu har nog vissa av er lärt er något nytt va? Härlig känsla ;)
Flöt i alla fall på bra i häcken, jag fick till en grym rytm över häckarna. Jag var jämn i mina steg. 
Efter att ha sprungit häck gick vi över till längdhoppet. Det gick bra där med. Hyfsat. 
Och på slutet körde vi stafett, 100 m, det lät väl som en rolig träning va?
Det tyckte i alla fall jag. 
 
Nu ska jag plugga lite till innan jag lägger mig. Börjar nämligen senare imorgon, och hinner
därför plugga lite nu. 
Men vi hörs mer imorgon! Sov så gott. 
 
Det är jag med den röda tröjan, blåa träningsbyxorna & de guldiga skorna. Sådär lagom trött efter ett 1000m lopp. 

Alva skriver:

Sv; Vad bra! :D Vad görs då? :)

Axelina skriver:

Bara ett tips, färga det inte hemma! Jag gjorde det misstaget och mitt hår är så gott som förstört för att jag har behövt färga om det så många gånger och det sliter ju väldigt mycket på håret. (När jag färgade det ljust blev det grönt och när jag färgade det brunt blev det rött) haha, lyckat jag vet! ;-)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...