Söndags planer

God Söndag amigos och amigas!
Nu på förmiddagen ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. 
Jag & lillasyrran har planerat lite smått att gå ut och ta fina bilder.
Det tycker i alla fall jag lät mysigt.
Sedan, framåt eftermiddagen/kvällen så ska jag hoppträna för Charlotte.
Kommer vara första gången jag hoppar henne sen två veckors vila. Så kommer förmodligen inte börja hoppa en bana på 1m. Utan det kommer väl ligga på 90. Men det kan vara nyttigt det med!
Jag ska inte hoppa förrän vid 7-tiden. 
Tror jag ska rida tillsammans med Felicia Alves. Hon hyr Dragon. Skulle egentligen hoppat själv. Men vi kan nästan ingen annan tid än vid 7. Och det var den tiden då Felicia skulle rida. Så då får vi hoppa tillsammans vid den tiden.
 
Ganska ovanligt att jag vaknade så tidigt idag förretsten, vid 7 Jag brukar vanligtvis vakna vid 8-9. Men idag blev det visst 7. 
Fast det är ganska skönt. Det värsta jag vet är att sova bort halva dagen!
Vi hörs lite senare!
 

Malin skriver:

Sv: Visst, lägg till mig först + säg vilket nummer du blev så gör jag samma :)

viki skriver:

Så fin din häst är! :D
Sv; Har tyvärr inte lovin, hade annars bytt ;D
Din blogg är också superfin!! :)

Hoppas du får en fin dag! ^^
Kramis!

Filippa skriver:

Superfin blogg och fin bild!
sv: Med mig är det väl ganska okej, hur är det med er då? ^^ Klart vi kan göra ett bloglovin-byte ^^ Kram på er! ^^

Filippa skriver:

Blev din 51:a följare, kram kram! ^^

Kajsa skriver:

Hej va gärna med i min dagens blogg.

Malin skriver:

Sv: Blev 52 hos dig :)

Elin skriver:

Svar: Tack så mycket! Ja allt är bra hos mig. Hur är det med dig? Kan gärna göra ett bloglovinbyte. Börjar följa dig nu.

claara.se skriver:

Visst :D Lägg till mig och säg numret så gör jag dsm ;)

Filippa skriver:

sv: Tack så mycket! Kram på dig! ^^

Sandra skriver:

SV: jadå, själv? :D

Louise skriver:

Låter som en fin söndag :)

Linn skriver:

Sv: Åh, tack så mycket! Du har också en Superfin blogg :)
Nej tyvärr inte än, har du sportlov nu?
Kram

Aurora skriver:

Hej! Lst att vara med i Veckans Blogg som finns högt upp på min blogg? :) Eller göra ett länkbyte? :)

Annika skriver:

SV: tack :) Allt är bara bra här!

W I L M A S T E N L U N D skriver:

Svar: Tack! Jag gör jättegärna bloglovin-byten!
Säg bara när du lagt till mig, och vilket nummer du blev, så kommer jag att göra desamma sedan! :)

Ponnydressyr skriver:

sv: Tack så mycket! Allt är bara bra, själv då? :)

Sofia skriver:

allt bra? :D

Emely Tuväng skriver:

Delta gärna i mina tävlingar, enkla tävlingsregler:

VECKANS BLOGG: http://emssan.blogspot.se/2013/02/veckans-blogg-tavla-om-vecka-8.html

Valfri löpare: http://emssan.blogspot.se/2013/02/tavling-nr-28-valfri-lopare-fran-nyblom.html

Presentkort från Puss.se: http://emssan.blogspot.se/2013/02/tavling-nr-23-presentkort-fran-pussse.html

Namnnappar: http://emssan.blogspot.se/2013/02/tavling-nr-26-ett-valfritt-paket.html

Pino paket: http://emssan.blogspot.se/2013/02/tavling-nr-25-pino-paket.html

Halsband: http://emssan.blogspot.se/2013/02/tavling-nr-24-ljuvligt-halsband-fran.html

Valfritt smycke (3 vinnare): http://emssan.blogspot.se/2013/01/tavling-nr-21-valfritt-smycke-fran.html

Grymma kattleksaker: http://emssan.blogspot.se/2013/01/tavling-nr-22-kattleksaker-fran.html

2 valfria kuddfodral: http://emssan.blogspot.se/2013/02/tavling-nr-23-valfria-kuddfodral-fran.html

Om du inte gillar såna här kommentarer, så ber jag om ursäkt!!

Ha det bra! /Em

Sofia skriver:

det är bra med mig :D
vad gör du?

Sofia skriver:

kul :)

Linn skriver:

-Åh vad mysigt med sportlov nu. Jag har det först vecka nio, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller hur? ;)

Emely Tuväng skriver:

Lycka till i veckans blogg. :)

bella skriver:

Jätte fin blogg! :)
Kolla gärna in min blogg --> www.bellaswaggie.blogg.se

Linn skriver:

Japp det stämmer! Aa, det blir påsklovet :)

Ida skriver:

Superfin blogg! Allt bra idag? Kram! :)

Nina, drömmen om att bli fotograf~ skriver:

svar; nej det har jag inte. Får det nästa vecka :) Har du det? kram!

assala skriver:

fin fin blogg!:)
kolla in min & släng in en kommentar!:)

assala skriver:

fin fin blogg!:)
kolla in min & släng in en kommentar!:)

Sabina skriver:

Superfin blogg, och åh vad fin du är!!

ida skriver:

Sv: Bara bra.. :) Händer på sportlovet då? Kram! :)

Emelie Petersson skriver:

Jag följer dig nu :-) Blev nr 58 :-)

Frida G skriver:

SV: tack så mycket! japp det har jag, så himla skönt med lov :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...