Snabba ryck

Tjejen med guldskorna.....

För en kvart sedan sms:ade min pappa att han skulle åka upp till Stockholm. Och träffa min storasysyster & hennes babyyy.
Han undrade om jag ville hänga på.
-Självklart! Hur ofta träffar jag min storesyrra nu för tiden? Vääldigt sällan. Vilket är jättetrist! Men så är det när man bor 5 timmar ifrån varan.
Jag ska hur som helst åka med honom. Tycker bara lite synd om en kompis som jag inte träffar så ofta, vi hade bestämt att sova över idag. 
Men, men. Vi får försöka bestämma det någon annan dag ♥ 
 
Men, ni med smarta skallar (ta detta positivt, andas) har ju visserligen redan förstått att jag inte kommer kunna blogga. Förutom att mobilblogga, vilket är extremt tråkigt. Det kanske kommer 1 mobilinlägg. 
Får se om det blir mer....
 
Ska i alla fall sätta mig ner och fixa lite tidsinställda. Men inte så många. 
För jag åker idag, sover över på hotell, och kommer hem imorgon kväll. 
 
Ni får ha en fortsatt bra dag! Vi hörs mer senare! Ska nämligen börja packa! 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...